zaterdag 18 oktober 2014

Uitdaging 77

Hier is onze     77e  uitdaging alweer!

Deze uitdaging stopt op 30 oktober a.s om 19.00 uur.

_______________

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:
1e prijs

www.scrappapier.nl

2e prijs
http://www.joysscrapandstamps.nl/

3e prijs
www.josephiena.nl


Dit keer hebben we een sketch van Heleen,
en als thema :
 "Verjaardag."



Dit zijn de voorbeeld kaarten van 



  Anneke

Heleen

Elise

Hennie

We hopen dat jullie ook dit keer weer gezellig meedoen!
Let even op de voorwaarden! (zie bovenin de balk)

____________________________________________________



_______________________________________________________



Veel plezier en succes!

6 opmerkingen:

  1. Hallo Judith, ik geloof niet dat dit goed gaat? Geen sketch, geen kaarten en een verkeerde datum tot wanneer de challenge loopt. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi ik doe ook weer graag mee. Prachtige inspiratiekaarten. Mijn kaart staat er bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat de sponsor van de eerste prijs: Scrappapier voor deze winnares wel een prijsje opstuurd, ik heb na 2 mailtjes niks meer gehoord.
    Vind ik wel jammer.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is vervelend Suzan, ik hoop dat je alsnog je prijsje krijgt.
    In ieder geval heb ik net mijn kaartje geplaatst. Een kansje wagen.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer een heerlijke uitdaging en toffe schets. Het team heeft prachtige voorbeelden gemaakt, keep up the good job lady's.
    Mijn kaart nog op de valreep geplaatst.

    Hoe luidt die uitspraak weer ' de laatste zullen de eersten zijn' hahahah..
    Lieve groet
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!