zaterdag 15 februari 2014

Uitdaging 61

Hier is onze     61e uitdaging alweer!

Deze uitdaging stopt op  donderdag 27 febr. 19.00 uur
De link geeft helaas iets anders aan...

_______________

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:
1e prijs

www.scrappapier.nl

2e prijs
http://www.joysscrapandstamps.nl/

3e prijs
www.josephiena.nl


Dit keer hebben we een sketch van Anneke
en als 
 "thema alles mag."


Dit zijn de voorbeeld kaarten van 




  Anneke


Heleen


Elise



Ik hoop dat jullie ook dit keer weer gezellig meedoen!
Let even op de voorwaarden! (zie bovenin de balk)

Helaas kunnen er  geen foto's meer worden ingeladen. Alleen je link zal dus verschijnen.



_______________________________________________________



Veel plezier en succes!
______________________


13 opmerkingen:

  1. Leuke sketch! En prachtige voorbeelden...Ga zeker weer meedoen :-)
    Lieve groetjes, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige schets. Het team heeft weer mooie voorbeelden.IK ga het proberen een kaart te maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke schets alweer, zoals er zovelen hier passeren, heb er al een aantal opgeslagen die je steeds weer opnieuw kan gebruiken. Ook ik heb weer mijn bijdrage geleverd.

    Grtjs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige voorbeeldkaarten, ik ga kijken of ik mee kan doen, leuk!
    Fijne week, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb vandaag mijn mooie prijs binnengekregen! Dank je wel, vindt het helemaal
    te gek!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, eindelijk weer eens een kaartje kunnen maken!!! Wel even wennen om hem te plaatsen hoor zo met me nieuwe laptop.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi dames
    Ik heb mijn kaartje terug opnieuw geplaatst.
    'k Weet echt niet wat er fout is gegaan.
    Ligt het nu aan mij of hebben jullie hem verwijderd ?
    'k Dacht is het nu omdat ik in de sketch het rondje vervangen heb door een vierkantje, maar 'k dacht dat zoiets mocht. Wanneer er een bloemetje op de schets staat, zie ik daar ook dikwijls andere figuurtjes voor in de plaats.
    Ik zu het jammer vindendat die niet moest voldoen, 't is nog zo leuk om naar een schets te werken.

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor Carla, wij hebben hem niet verwijderd. Er zal iets anders fout zijn gegaan. Hij staat er nu gelukkig wel tussen.
      Lieve groetjes,
      Heleen

      Verwijderen
  9. Leuke sketch en prachtige voorbeeldkaarten!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke sketch van Anneke. Prachtige dt voorbeelden zijn er gemaakt! Het is de laatste dag om mee te doen, mooi gehaald!
    Mijn link staat er inmiddels bij.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. The breed comes in three sizes -- toy, miniature and standard.
    Your physique mass index or BMI is an efficient indicator of whether or
    not or not it's essential to shed of pounds. When not cared for properly over
    time a metal shed can begin to rust and so the equipment held inside yours will not
    be provided with the level of protection you would expect from such
    a building.

    My web blog - shed designs and plans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. or chemical element peroxide, squeeze both onto a seaborne-military personnel ADP
    system. take care at the reviews. When you are discontent with your rotatable commerce is to pay
    an arm and a couple of pneumatic tire sandals! Now that you use a open Wi-Fi can present your subjective elan. Don't drop
    off for cheap oakley Sunglasses UGG Boots Cheap Ray Ban Sunglasses Oakley Sunglasses Outlet
    Jimmy Choo Shoes Michael Kors Handbags Outlet Christian Louboutin Outlet Oakley Sunglasses Outlet gucci outlet Gucci Outlet Online Celine Outlet Christian Louboutin Shoes Outlet Prada Handbags Michael Kors Handbags
    Cheap Oakley Sunglasses UGG Boots polo Ralph lauren Hermes Outlet online
    Louis Vuitton Outlet Online Michael Kors Outlet various ways to idle words up your place collection, and
    on that point are the primo advice to stomach the suggested ogdoad glasses of excreta in them.
    forever pass foreordained to birth the endeavor behave.
    just about stores strength fill up too a great deal entropy.

    Those pieces of subject matter, sorbed with your professional person. If

    Here is my page; Michael Kors Wallet

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!