zaterdag 5 oktober 2013

Uitdaging #52



En dan nu onze 52e uitdaging alweer.


Deze uitdaging stopt op 17 okt 19.00u!

_______________

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:

1e prijs:


2e prijs:
 
 
 
3e prijs:


De sketch van vandaag, gemaakt door: Anita
THEMA:  Mannenverjaardag






Anita:


Marjan:


Cindy:


Wilma:


Jolanda:


Judith:


Doen jullie weer gezellig mee?
Let even op de voorwaarden! (zie bovenin de balk)

____________________________________________________




 




Veel plezier en succes!

9 opmerkingen:

  1. Leuke schets en uitdaging! Ik ga zeker een poging wagen. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke schets. Het team heeft prachtige kaarten gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!!! Wat weer een prachtige voorbeeld kaarten zijn er gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sketch en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaarten vooral voor mannen ik vind het altijd moeilijk ik ga zeker mee doen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben ik blij met deze schets, mannenkaarten maken vind ik toch net iets moeilijker. Heb toch een poging gedaan om er een mooie uitwerking van te maken.
    Wat een geweldig DT, elke keer weer mooie voorbeelden. Great Job dames :)

    Grtjs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Ga nog een poging wagen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke sketch. Mijn kaartje staat erbij.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wilde net mijn kaartje gaan plaatsen. Zie ik dat ik de opdracht niet goed heb gelezen. Beetje balen ik heb dus niet gezien dat het een mannen kaart moest worden. Mochten jullie de kaart toch willen zien dit is de linkl;http://hobbyhoekjesylvia.blogspot.nl/2013/10/foutje.html

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!