vrijdag 12 juli 2013

Afscheid DT

Helaas hebben er 3 mensen ons blog verlaten.
Marga, Jolanda en Liesbeth.
Liesbeth blijft gelukkig nog een maandje, maar dan zegt ook zij het blog gedag.
We willen jullie heel erg bedanken voor jullie inzet en wensen jullie heel veel succes in de toekomst!
 
Nu hebben we 2 nieuwe designers die meteen willen invallen als vaste designers.
Het zijn onze gast-designers Anneke en Wilma.
We vinden het super leuk en we ontvangen ze met open armen!
 
Heel erg welkom en veel plezier bij onze teams!
 
Ik zal ze dan nu even aan u voorstellen.
Wilma
Mijn naam is Wilma en ik ben getrouwd met Arnold. Wij zijn de trotse ouders van 3 volwassen zonen.....Paul, Ron en Ben.
Zolang ik het me kan herinneren (gelukkig wordt die tijd steeds langer ☺☺☺) ben ik al bezig met hobbyen.
Mijn eerste creatieve bezigheid was het stekken en verzorgen van diverse bloemen en planten. Ook stond de naaimachine regelmatig op tafel om poppenkleding te maken en later kleding voor onze jongens.....maar ja, kleine kinderen worden groot en in oktober 1994 kwam de volgende verslaving om de hoek kijken.....kaarten maken. Het starten (november 2010) van mijn blog www.all4you-wilma.blogspot.com heeft, in positieve zin, heel veel in mijn leven veranderd.....terwijl ik eigenlijk helemaal niet van veranderingen houd.
Inmiddels zit ik in het DT-team van Papicolor (www.creatiesmetpapier.blogspot.com) en van Crealies (www.crealies.blogspot.com). Daar komt nu een DT-team bij en mijn to-do-lijstje moet dus aangepast worden. Ik hoop dat ik met mijn bijdragen voor inspiratie kan zorgen en dat ik op mijn beurt inspiratie mag halen uit al hetgeen ik op andere blogs mag bewonderen.
Liefs Wilma
 
_______________________________________________________
 
Anneke

 
Mijn naam is Anneke van Dijk, 49 jaar en ik ben woonachtig in Spijkenisse, in Zuid-Holland, Nederland. Ik ben getrouwd met Jan en moeder van 4 kinderen en drie kleinzoons. De zorg voor mijn gezin is door omstandigheden en ziekte van mijn oudste zoon soms heel intensief. Eerst ben ik een boek gaan schrijven en daarna werd het maken van kaarten voor mij een hele grote ontspanning en ik besteed hier eigenlijk al mijn vrije tijd aan. Ruim een half jaar geleden ben ik gaan bloggen en daardoor is er een wereld voor mij opengegaan. Ik merkte dat ik als het ware een beetje vastgeroest zat, dit kwam ook wel door omstandigheden thuis. Dan kun je geen nieuwe dingen proberen. Nu we weer in rustiger vaarwater zitten, kun je weer open staan voor nieuwe dingen. Juist om jezelf uit te dagen om eens op een heel andere manier kaarten te gaan maken, geeft zoveel voldoening. Ik heb het laatste half jaar zoveel geleerd, zoveel nieuwe termen en technieken, (en ik weet ze nog niet allemaal hoor)juist de afwisseling in het kaarten maken vind ik zo leuk.
En nu mag ik als DT er op een heel andere manier mijzelf uitdagen. In de toekomst zou ik wel graag met een aantal dames een hobby/freubel clubje willen beginnen,.. dat lijkt me erg gezellig. Geweldig vind ik het om deel uit te maken van het team.

Ik ben ontzettend blij dat ik ben uitgekozen en ik vind het een hele eer dat ik van het team deel mag uitmaken. Mochten jullie nog meer over mij willen weten of hebben jullie vragen? Brandt maar los!

Liefs Anneke
 
____________________________________
 

5 opmerkingen:

  1. welkom dames! leuk om nu iets meer van jullie te weten:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welkom en veel plezier in dit team!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom dames, leuk ook om weer om weer iets te weten van de nieuwe designers, succes.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke,
    Ik heb geen vragen, hihi. Want wij kennen elkaar al een poosje,
    Maar ik wil je wel van harte feliciteren met je DT plek bij NKU.
    Heel veel succes maar vooral veel plezier bij deze nieuwe uitdaging!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Wilma jij ook welkom,..hopelijk kunnen we veel inspiratie van elkaar opdoen. Dank je wel voor de lieve berichtjes allemaal.
    Whahah, Gerie het is erg leuk jou te kennen.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!