vrijdag 5 april 2013

Winnaars #39 + kinderuitdaging

We beginnen met de winnaars van de kinderuitdaging:
Helaas hebben er maar 3 kinderen mee gedaan,
daarom mogen alle 3 de deelnemers zich melden en krijgen ze alle 3 een prijsje. 
 

DE WINNAARS!!!




Iedereen heel erg bedankt voor de moeite voor het maken van al die mooie kaarten!
Gelukkig waren er bij de volwassenen erg veel deelnemers.
Met maar liefst 50 kaarten!!!! moesten wij een top 3 maken.
Nou dat was lastig dat kan ik jullie verklappen.
Wat waren er kunstwerken bij zeg, prachtig!
Ik moet eerlijk beknenne dat ik het erg jammer vond, dat we er maar 3 mochten kiezen.
Nogmaaks iedereen heel erg bedankt en ik hoop dat jullie morgen weer gezellig meedoen.

Maar we zijn er aanuit gekomen.



De gastdesigner die ik voor de volgende uitdaging heb uitgekozen is: Bea


__________________________________

De top 3 van uitdaging .....

1e plaats:  Thea
 
2e plaats: Lenie


3e plaats: Gea



Gefeliciteerd!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.
Vergeet niet jullie badges mee te nemen die op de blog staat. (rechts op ´t blog)
Voor je prijs te innen, heb je een week, daarna gaat de prijs naar de volgende uitdaging.

Ik hoop dat jullie morgen,
weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!


5 opmerkingen:

  1. Wat gaaf dat ik op plaats 1 sta met mijn kaartje, ben er superblij mee en de andere dames ook van harte gefeliciteerd. Misschien toch maar eens vaker mee doen aan een challenge.
    Ik mail je mijn gegevens even toe.

    Fijn weekend!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd allemaal, super voor jullie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten!!! Proficiat dames; geweldig!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames, en wat een schitterende kaarten!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames gefeliciteerd met jullie prijs toppie hoor.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!