maandag 29 april 2013

DT-OPROEP

Hallo iedereen,
 
 
 
Zoals jullie al hadden vernomen, heeft Marianne helaas afscheid van ons genomen vorige week.
Maar ik zeg altijd, alles heeft een reden. Dus ik (Judith) ben na gaan denken om het weer een keer
anders te gaan aanpakken.

Op het moment zijn we nog met 9 Designers over.
Genoeg voor 1 team, maar jullie voelen hem al aankomen, we willen 2 teams gaan maken!
 
2 teams met 6 VASTE designers en 2 GAST designers.
Die 2 Gast designers gaan we verloten, straks bij een wedstrijd.
Dus daarover krijgen jullie nog meer uitleg, bij de eerst volgende wedstrijd
waarbij het team (6 designers) definiteif compleet is.
 
Maar dan nu als iedereen goed kan tellen hebben we nu een team van 4 designers en een team
van 5 designers. Hoeveel hebben we er dan nog noodig bij elk team om 6 te krijgen...? hihi
 
Ja we willen graag 3 nieuwe VASTE designers in onze teams!
 
Dit win je niet zomaar hoor, je moet er wel wat voor doen!
We gaan er een aparte wedstrijd aan vastknopen.
 
Diegene die zich het beste aan de regels houdt en daarbij de mooiste kaart maakt,
die zal worden gekozen als vaste designer.
 
Wat wordt er verder van je verwacht:
Dat je 1x in de maand meedoet met de wedstrijd voorbeeldkaarten.
Dat je lief bent voor je mede designers.
Je reageerd op mensen die meedoen aan de wedstrijden.
en.. als je een beetje actief meedoet met onze onderlinge ideeën zou dat ook erg prettig zijn.
 
 
Lees nog eens goed onze voorwaarden, voordat je je kaart gaat maken.
 
Dit is de sketch waar je je aan moet houden:
 
 
De 3 winnaars zullen bekend gemaakt worden op donderdag 2 mei!
oja we zouden het ook erg leuk vinden als je een reactie erbij zou zetten,
waarom we juist jou moeten kiezen!
 
Wij wensen jullie allemaal heel veel succes, maar vooral veel plezier.
 
Groetjes:
Judith-Marjan-Jolanda-Marga
Heleen-Elise-Hennie-Liesbeth-Inge



______________Je kunt meedoen tot maandag 29 april 15.00u______________

 

13 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk idee om het zo te doen, ik ben zeer benieuwd. En wat is dit een supermooie sketch, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele mooie sketch.
    Zal vast nog wel een kaartje met deze sketch gaan maken, maar een dt lid zal ik niet worden omdat mijn kaartjes veel te simpel zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. succes allemaal met deze mooie sketch
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gastdisigner lijkt me wel wat, even afwachten tot die wedstrijd dus. Gr Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie sketch is dit. Gastdesigner lijkt me ook wel eens wat maar ik wens jullie allemaal veel succes !
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag deze sketch bij een van mijn volgers en vond hem zo leuk dat ik dacht, kom ik ga ook eens mee doen. Ik maak al jaren kaarten, maar heb pas sinds 2 weken een eigen blog, dus nog niet aan veel wedstrijden meegedaan, maar vind het erg leuk.

    groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke sketch en ik waag gewoon eens een kansje
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. succes!! helaas kan ik niet meedoen, geopereerd aan mijn arm.
    vandaar...
    veel plezier en er komt vast een pracht van team uit rollen.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een ontzettend gave schets!!! Erg leuk dat er nu twee teams komen, en dat jullie ons door middel van deze uitdaging de kans geven om ons voor dit team te kwalificeren!
    Ik ga echt duimen dat ik een van de gelukkige ben! Maarja...ik gun het natuurlijk iedereen....alhoewel...heel siekem mezelf natuurlijk het meest ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was door mijn onzekerheid weer eens lekker zal ik wel of zal ik niet, maar het is een ja ik doe het gewoon, wat kan ik verliezen, nee heb ik en ja kan ik krijgen, oeps zie nu wel dat ik nr. 13 heb hahaha. Voor iedereen die een kansje waagt toi, toi, toi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind jullie blog heel leuk. Het leukste is ook dat met allerlei materialen mee mag doen en niet aan een merk verbonden zit. Want mijn nadeel is dat ik alle merken leuk vind. Deze sketch is ook prachtig. Dus ik waag een gokje.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben net als Anita altijd toch wel een beetje onzeker,maar ook ik heb nu de stoute schoen aan getrokken, want ik vind het hartstikke leuk om met zo,n sketch te werken en zie hier me kaartje is geplaatst, want wie niet waagt die niet wint.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb mijn kaartje geplaatst. Veel succes voor iedereen, er zijn echt mooie creaties gemaakt.
    Liefs, Desiree

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!