dinsdag 9 april 2013

Creatiedag

Hallo lieve allemaal,

Vandaag voor de creatiedag laat ik jullie even een creatie van mij zelf zien. Ik ben namelijk op het ogenblik helemaal in de ban van het zelf maken van bloemen.


De meeste bloemen maak ik gewoon van simpel cardstock/tekenkarton, gewoon het goedkoopste van de Action ofzo. En ik gebruik voor de kleine en de midden maat een pons van EK succes. De grote rozen heb ik gemaakt met een stans van Joy en vellum/perkament papier. Dat alles heb ik op een wasbolletje geplakt en wat een gaaf resultaat als je er  zand in doet en een kaars in zet.

Nu ben ik hier een beetje door de creaties heen aan het raken dus heb je nou zelf ook nog een leuke creatie die je hier wilt laten zien, dan mag je mij een mailtje sturen (heleen1969@live.nl) en dan zorg ik ervoor dat hij geplaatst gaat worden.

Tot volgende week!

6 opmerkingen:

  1. Ziet er perfect uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om zo je wasbolletjes te gebruiken!!! ;-)

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er schitterend uit. Heel erg leuk gedaan.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke creatie Heleen, wat een leuk idee om een wasbolletje te gebruiken....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg leuk Heleen, en die wasbolletjes zijn echt multifunctioneel, dat blijkt maar weer, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee.
    Ik maak wel vaak de bloemen maar heb geen wasbol.Toch eens gaan vragen in de buurt.

    Bedankt voor het idrr.

    Gr. AnneMaria

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!