dinsdag 30 april 2013

Creatiedag

Hoi allemaal,
Vandaag alweer de laatste creatiedag van april en ik heb weer een super leuke voor jullie! Deze keer komt ie van Jolanda en het is een prachtig hart wat ze gepimpt heeft, speciaal voor een koperen bruiloft.

En dit is de achterkant.
Zeg nou zelf, dit is toch een super leuk kado om aan iemand te geven?

Nu ben ik hier een beetje door de creaties heen aan het raken dus heb je nou zelf ook nog een leuke creatie die je hier wilt laten zien, dan mag je mij een mailtje sturen (heleen1969@live.nl) en dan zorg ik ervoor dat hij geplaatst gaat worden.

Tot volgende week!

6 opmerkingen:

  1. Prachtig gepimpt haart, zo heel leuk,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk hart!! Echt heel erg gaaf gedaan!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een fantastisch mooi hart, erg leuk gedaan.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heeft Jolanda zeker super gedaan, ik vind het er prachtig uitzien.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt dames voor de complimenten:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!