dinsdag 16 april 2013

Creatiedag

Hallo lieve allemaal,

Ook deze week is het weer gelukt om voor jullie een schitterende creatie te vinden. Het is wel echt heel Hollands! Het is namelijk een klomp. Maar niet zomaar een klomp...

Djyoti heeft van deze klomp wel een erg leuk speldenkussen gemaakt. Of zoals zij heeft gedaan kun je er natuurlijk ook leuke pins in zetten. De klomp is bewerkt met crackle paint en verder leuk versierd met pareltjes, bloemetjes en lint. Djyoti super bedankt dat je deze creatie weer met ons hebt willen delen.

Ik heb dringend weer nieuwe creaties nodig die we kunnen laten zien dus heb je nou zelf ook nog een leuke creatie die je hier wilt laten zien, dan mag je mij een mailtje sturen (heleen1969@live.nl) en dan zorg ik ervoor dat hij geplaatst gaat worden.

Tot volgende week!


6 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt en zo leuk om te zien!! Gaaf hoor!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja dit is echt schitterend, prachtig vind ik het.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit gaaf bewerkt. super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie creatie, geweldig dat je er een spelden kussen van hebt gemaakt, maar dan wel met hele mooie spelden!
    Groetjes van gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enig Heleen, brengt mij op een goed idee, bedankt.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!