donderdag 31 januari 2013

Inspiratiedag



  

Vandaag onze nieuwste inspiratie, nl. een ATC kaartje.
Deze serie is gemaakt door Anita
 
‘53’  2

‘53’  3‘53’  1

Als je op haar website kijkt, zie je ook hele gave downloads voor deze kaartjes.
Ik zou zeggen, ga er eens kijken!
 
Bedankt Anita dat je deze mooie kaartjes met ons wil delen!


OPROEP!!!
Daarnaast wil ik een oproep doen aan mensen die het leuk vinden om ATC kaartjes te maken.
Het zijn dus kleine kaartjes van  64 mm x 89 mm
ATC betekent: Artist Trading Card, een kaartje gemaakt door een kunstenaar (jijzelf).
Het is eigenlijk de bedoeling om hier weer nieuwe inspiratie van te krijgen.

MIJN VRAAG: Wie vind het leuk om een serie van 3 á 4 kaartjes te laten zien op dit blog?
Ik wil het 2x per maand op dit blog zetten.
Mail me maar even mocht je interesse of meer info willen hebben.
judith.slegers@live.nl
 
Groeten Judith

1 opmerking:

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!