woensdag 2 januari 2013

Duodag # 7

Goedemorgen bloggers,

Allereerst wil ik jullie allemaal een heel goed 2013 wensen !
 
De eerste woensdag van de maand, dus 'mannendag' op onze Duodag hier.
Bij het bedenken van de opdracht stond een sketch op mijn lijstje
die al eerder hier bij de Nederlandse Kaarten Uitdaging was gebruikt.
Daarbij heb ik er dus even niet op gelet dat hier een heel groot hart op stond !!!
En dat voor een mannenkaart..... tja.......
 
Dus dat was voor Inge en Hennie een extra uitdaging !
Maar ze hebben het er allebei prima van afgebracht en dit zijn hun kaartjes.
 
Inge
Zij gebruikte de volgende materialen
 
Wit en grijs cardstock
dp. van het Kruidvat
Stansen Marianne design
Stempel Magnolia ingekleurd met Copics en Flexmarkers
Stickles stardust
Tekststempel Nicole verkooien
 
Hennie
 Gebruikte materialen
 
Papicolor kaartenkarton 32 turkoois
Avec designpapier 414352
Sissix Alterations embosfolder
MD Craftable CR1225 hart
MD Creatable LR0198 auto's
klikstempels van onbekend merk
hartjes pons
knoopjes en lintje
Distressinkt Vintage Photo
 
Groetjes en tot de volgende Duodag.
Marjan
 


4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten en de kleuren zijn zo mooi.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten Meiden. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaarten ik doe zeker mee aan de uitdaging.
    malika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk gevonden dames, 2 heel verschillende kaarten, allebei leuk, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!