maandag 31 december 2012

BEDANKT!!

 
Vandaag, de laatste dag van het jaar,
wil ik iedereen bedanken, met deze speciaal  zelf gemaakte kaart voor jullie!
 
 
Allereerst de sponsoren die het mogelijk hebben gemaakt dat we alweer een jaar hebben gedraaid.
Het was een heel leuk en druk jaar, maar ik kan niet wachten op het aankomend jaar,
om er weer iets geweldigs van te maken.
Samen met het Designteam, want alleen lukt dit zeker niet.
Dus alle sponsoren BEDANKT!!
 
Ik bedank dus uiteraard mijn Designteam, omdat door hun hulp dit blog
gewoon leuk is om te maken.
Jullie willen niet geloven hoe enthousiast deze mensen zijn,
hier achter de schermen haha
Je mailt ze met een vraag en dezelfde avond krijg
je 10 enthousiasthe mails terug, is dat niet geweldig?
Ik hoop écht uit het diepste van mijn hart,
dat dit team nog lang blijft doorgaan op deze manier.
Dus dames BEDANKT!!
 
En natuurlijk het laatste, maar zeer zeker niet de onbelangrijkste
onze volgers!!
Wat is een blog zonder volgers? Wat is een wedstrijdenblog zonder deelnemers?
Nou deze volgers worden steeds enthousiasther en het worden
er steeds meer die meedoen aan de kaartenuitdagingen.
Aankomend jaar zullen we zeker weer voor hele leuke uitdagingen gaan.
Dus jullie ook volgers BEDANKT!!
 
leuke en gratis achtergronden nieuwjaar animaties
 
 
Tot Volgend jaar!!!
of kortom tot morgen....
 
 
Groetjes Judith
 
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. hallo Judith, dank aanvaard LOL, een schattig bedank kaartje met een gespiegelde magnolia, mag je de volgende keer als tip uitleggen a.u.b.
    En natuurlijk voor jou, je teamleden en al je volgers een hele fijne jaarwisseling en een heel goed begin van 2013, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wens jou en je gezin en het gehele dt-team van NKU een hele gezellig jaarswisseling toe en op naar 2013 waarin we met z'n alle onze creativiteit weer volop aan het werk gaan zetten.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje!! Ook jullie een hele fijne jaarwisseling en een gezond en vooral creatief 2013!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar wat moeten we zonder uitdagingen? Ik hoop dat jullie er nog lang mee doorgaan!! Fijne jaarwisseling.

    Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!