vrijdag 16 november 2012

Winnaars Uitdaging 30


DE WINNAARS!!!




De gastdesigner voor de volgende uitdaging is geworden: Wendy


__________________________________

De top 3 van uitdaging 30.....



1e plaats: Bubzie

2e plaats: Josje
Photobucket


3e plaats: Marianne





Gefeliciteerd!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.
Voor je prijs te innen, heb je een week, daarna gaat de prijs naar de volgende uitdaging.


Ik hoop dat jullie morgen,
weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!


11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, maar wat knap dat Wendy en Marianne precies dezelfde kaart hebben gemaakt ;) haha
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Judith dat vond ik ook zo bijzonder.
    Dames mijn felicitaties!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk voor Wendy dat ze gastdesigner mag zijn, helemaal super. En voor de andere dames gefeliciteerd met jullie schitterende kaarten, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames, leuk dat ik er ook tussen mag staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh wat leuk, ik heb gewonnen! Ook andere dames gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd allemaal. groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten, gefeliciteerd allen!

    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben super blij met mijn tweede plaats!!
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eerlijk gezegd, ik vind deze kaart van Wendy veel mooier ;)
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!