vrijdag 3 augustus 2012

Winnaars Uitdaging 23 + kinderuitdaging

DE WINNAARS!!!



Allereerst begin ik bij de kinderen.
Helaas deden er dit keer maar 3 kindjes mee met de uitdaging.
Ze hebben allemaal vakantie en gaan dan lekker buiten spelen met dit weer.
Groot gelijk!
Geluk voor deze 3 kindjes, want zij mogen alle drie
een gratis digisetje uitzoeken bij hobbypaleis!

mail me maar even, dan komt dat helemaal goed!

Arlette


Daizz 

Jalieke

__________________________________

De top 3 van uitdaging 23.....

1e plaats: Nicole


2e plaats: Willie


3e plaats: Anita Meijer



Gefeliciteerd!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.

Ik hoop dat jullie morgen,
weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!


9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes! Allemaal proficiat!!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaarten deze top 3. en natuurlijk ook de kinderen die laten ook zulke mooie kaarten zien.
    gefeliciteerd allemaal en veel plezier met de prijzen.!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja kreeg net een berichtje van een volger van me dat ik de derde prijs heb gewonnen, wat super zeg, ik ben er helemaal blij mee Top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames met jullie prachtige kaarten .En ook de kinderen gefeliciteerd jullie hebben ook hele mooie kaarten gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd alle drie, en ook de kinderen natuurlijk, we hopen dat er de volgende keer weer meer meedoen natuurlijk.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alle drie gefeliciteerd en ook de kinderen Jullie hebben ook mooie kaarten gemaakt.
    Groetjes Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank jullie wel allemaal. Helemaal super. Ik heb gewoon de eerste prijs gewonnen. Jippie!!!! Een dikke proficiat aan de de kinderen en aan Willie en Anita. Mijn mailtje komt eraan hoor, hahah!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat hebben jullie het ons weer moeilijk gemaakt!
    Allemaal zo mooi, niet leuk om te moeten kiezen hoor, maar dat is niet anders.
    Winnaars een dikke proficiat.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!