maandag 2 april 2012

Workshops inkleuren met copic markers

Even iets nieuws! Vandaag ben ik zelf de sponsor van de maand.


Mijn workshops gaan ineens heel goed lopen en wil dat met iedereen delen!
Ook omdat ik heel veel reacties heb gekregen van mensen uit Limburg
dat er geen workshops in hun buurt worden gegeven....

Ook voor mensen die zelf niet meer uit huis kunnen, door bv hun handicap
heb ik nu een oplossing gevonden... (zie onderaan dit bericht)

Daarom zet ik nu deze datums op dit blog met de volgende mededeling.

Wie zich vóór 1 mei opgeeft aan één van de workshops, doet automatisch mee met de prijsloterij.
Wat je kan winnen: een goodiebag met diversen spullen om kaarten te maken, erg leuk!
Ook geef ik weg: bij 10 aanmeldingen, geef ik 1 gratis vervolgworkshop weg!
Nu tijdelijk geef ik ook gratis een aantal afdrukjes erbij, als blijk van waardering.

INKLEUREN MET COPIC MARKERS

Er zijn 3 verschillende soorten workshops, voor het inkleuren met copic markers.
De nieuwe datums zijn bekend voor de workshops:

1. inkleuren met copics voor beginners:

2. inkleuren met copics met plooien 

 3. inkleuren met copics met technieken




Datums voor beginners: kosten 15 euro.
Woensdag 4 april van 19.30u tot 21.30u      nog plaatsen vrij
Woensdag 25 april  van 19.30u tot 21.30u     nog plaatsen vrij
Donderdag 10 mei van 19.30u tot 21.30u     nog plaatsen vrij
Donderdag 7 juni  van 19.30u tot 21.30u     nog plaatsen vrij


Datum voor plooien:
kosten 20 euro.
Donderdag 19 april van 19.30u tot 21.30u     nog plaatsen vrij
Donderdag 3 mei  van 19.30u tot 21.30u     nog plaatsen vrij
Woensdag 9 mei  van 19.30u tot 21.30u     nog plaatsen vrij
Woensdag 6 juni van 19.30u tot 21.30u     nog plaatsen vrij

Datum voor technieken:
kosten 20 euro.
Donderdag 26 april van 19.30u tot 21.30u     nog plaatsen vrij



Je kunt je opgeven door me even te mailen. De workshops worden gegeven in Nederweert. (Limburg)

Opsturen is ook een optie!!
omdat voor veel mensen de afstand te ver is, helaas.

voor meer info, mail me maar even.

2 opmerkingen:

  1. Tjee Judith Wat goed zeg!!! Helemaal leuk dat je zoveel aanmeldingen krijgt! Je droom krijgt steeds meer vorm hé!!!
    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb gisteren de workshop binnen gekregen en het ziet er erg leuk uit. Vanavond maar eens kijken of het me wil lukken hihi.

    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!