zaterdag 10 maart 2012

Ik geef de pen door aan...... Petra

Vandaag geef ik de pen door aan..... Petra

Interview deelnemer:
1.    Naam: Petra de Kok-Hoogendoorn
2.    Geboorteplaats: Woubrugge
3.    Geboorte jaar: 1969
4.    Gehuwd/kinderen? A; bijna 18 jaar getrouwd en wij hebben samen 3 kinderen van 12, 9 en 6 jaar
5.    Hobby’s: mijn grootste hobby is kaarten maken.
6.    Hoeveel tijd je per week aan kaarten maken? Zo 6 tot 10 uur in de week. Ene week minder dan de andere week
7.    Heb je favoriete stempels, zo ja welke? Eigenlijk ben ik helemaal een stempel fan. En vind heel veel stempels mooi.
maar magnolia vind ik leuk maar de stempels van Eline Pellinkhof zijn ook veel op mijn bureau te vinden
8.    Wat vind je hier zo leuk aan? Ja, het combineren van de stempels bij elkaar.
9.    Waarmee kleur je de stempelafdrukjes in? Ik kleur bijna altijd met Derwend potloden in
10.                      Heb je een eigen blog? Ja, ik heb een eigen blog www.petra-creaties.blogspot.com en je kan ook kaarten van mijn op het blog van www.kaartenmakerij.blogspot.com vinden
11.                      Wanneer ben je hiermee begonnen? Ik was nog thuis ik denk dat ik in de tijd van Pergamano ben begonnen dat was denk ik in 1992 ongeveer.
12.                      Bezoek je ook wel eens markten, workshops? Ik ga ieder jaar trouw naar de Art specially en doe daar een aantal Workshops. En ik ga wel eens naar een beurs hier in de beurd (creaweekend)
13.                      Hoe kom je steeds aan nieuwe inspiratie voor je kaarten? Tijdschriften en blogs af speuren.
14.                      Heb je een eigen hobbykamer? Ja de zolder die ik deel met mijn man en kinderen, die daar ook van alles doen.
15.                      Doe je nog meer met je hobby?
16.                      Wil je graag nog iets leuks kwijt?dat ik het een leuk idee vind om zo op deze manier andere blog volgers te leren kennen.
17.                      Zou je misschien een leuke foto willen laten zien van je hobbyplek?ik heb geen foto van mijn werk plek en kan ook niet een foto maken. Het is maar klein maar ben er wel heel blij mee. En kan op dit plekje in ons huis mijn rust vinden. En mooie dingen maken.


Petra mag ik je heel erg bedanken voor dit leuke interview!



3 opmerkingen:

  1. Heel leuk interview en leuke kaartjes ook.
    GA eens kijken wat die Art specially zoal doet op een dag, omdat jij zegt daar volg ik workshops.
    Vindt hun boeken altijd wel mooi.
    liefs, marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk interiveuw en mooie kaartjes heb je gemaakt.
    Ik ga dit jaar voor het eerst naar de stempelbeurs (Art Specially) ik ga het hele weekend (arrangement) lijkt me helemaal geweldig.


    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond het weer een heel leuk interview, zo leer je de mensen op een andere manier beter kennen groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!