dinsdag 6 maart 2012

Aletta BEDANKT!

Er zijn tijden van komen en gaan en helaas is vandaag zo'n dag dat
Aletta ons gaat verlaten in ons Design Team.
Ze kan zich op dit moment niet 100% inzetten voor dit blog,
vandaar dat ze heeft besloten dat ze ermee gaat stoppen.
Wij vinden dit heel erg jammer, maar begrijpen het ook. Het moet wel leuk blijven! 
Aletta, langs deze weg, nogmaals heel erg bedankt voor je mooie inzet en je enthousiastme.
We hebben zeker van jou en je kaarten genoten!
Wie weet nog steeds als je nog eens mee gaat doen.
Wij wensen jou ook alle geluk, gezondheid en natuurlijk creativiteit.
Aletta BEDANKT!
Groeten Judith

6 opmerkingen:

  1. Snik, Aletta bedankt voor je mooie voorbeeldkaarten !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Allemaal,

    Zie ik me daar ineens m'n foto verschijnen :))) Wat geweldig leuk om mij zo te bedanken. Soms moet je keuze maken en dit was voor mij voor nu het beste. Ik kom echt tijd te kort in een week, wil ook zoveel dingen doen... Wie kent dat niet...

    Ik vond het ook echt superleuk om in dit Dt te mogen deelnemen.

    Wens jullie dan ook heel veel suc6 verder met NKU, ik blijf jullie zeker volgen...

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Aletta, voor alles wat je hier gedaan hebt.
    Het was leuk met je te werken.
    En we komen elkaar vast nog wel tegen in blogland, ik hou je blog in de gaten.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor je inzet en je prachtige voorbeeldkaarten Arjette, soms moet je idd keuzes maken. Hoop je in blogland nog tegen te komen. liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aletta, Veel sterkte, vele mooie creaties en tot blogs!!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Aletta, dank je wel voor de leuke creaties die je hier liet zien. en veel succes toegewenst.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!