donderdag 5 januari 2012

INSPIRATIEDAG!

Dit is weer iets nieuws!!!

Om de donderdag laat ik een kaart zien van één van het Designteam.
Ze zijn bedoeld om inspiratie op te doen voor anderen.

Deze week start ik met een kaart van mezelf.


Het is een kaart gemaakt met een sketch van
Nicole Verkooijen pas geleden.

Het is een nieuwe magnolia stempel, ingekleurd met copic markers.
kleurennummers R85 R83 en R81 voor de kleren
G16 en G21 Y08 Y06 YR16 voor de bloemen  
C5 C3 en C1  voor de schoenen
 E51 en E11 voor het gezicht
E37 E35 en E33 voor het haar


De achtergrond (de 3 stroken) is behangpapier wat ik
door de cuttlebug heb gedraaid. 

Deze bloem heb ik zelf gemaakt... 2 verschillende mallen van sizzix
 


Als kers op de taart, heb ik deze stempel zelf ontworpen!


De parels heb ik trouwens ook zelf gemaakt met perlen-pen.


als laatste nog even afgemaakt met wat lint en strass steentjes
 
 
Hopelijk vinden jullie de eerste inspiratiedag leuk...
er volgen er dan nog veel meer..
 
 

11 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Judith.
    En die stempel die mag er ook zijn.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty van een kaart Judith, en de stempel is ook erg leuk.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart.... hele mooie kleuren en Magnolia is fantastisch ingekleurd. Leuke bloem ook!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is supermooi! Wat een leuke stempel!
    Ik ga maar eens snel aan de slag voor de inspiratiedag!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauww, wat een schitterend kaartje!! Dit is zeker een inspiratie!! Wat goed van je om zelf een stempel te ontwerpen!! Super, zeg!!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende inspiratiekaart Judith ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is erg leuk ,zo zie je maar weer dat we niet veel moeten weg gooien.
    een leuke tip met het behang .

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig is deze kaart zeg, helemaal superrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!! Dat hebben we nodig met dit snertweer, inspiratie en een kaartje om vrolijk van te worden.
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi Judith! En jij hebt geen gebrek aan inspiratie zo te zien... Ik wel momenteen:-(
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ha Judith, wat een super mooie kaart!! Ik heb zin in onze kaarten maak avond dan heb ik ook weer eens een mooie kaart;) groeten Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!