donderdag 22 september 2011

Sinterklaas cadeautje


Zoals jullie al zien, liggen de pepernoten en de chocoladeletters al in de supermarkten.
Persoonlijk vind ik dit veel te vroeg, maarja wie ben ik om ze tegen te houden...
Ik wil hier wel een leuke draai aan geven door er iets mee te gaan doen.
Vandaar deze Sinterklaas cadeau actie!

Ik deel een leuk Sinterklaascadeautje uit op 5 december!

Wat moet je doen is heel simpel...
1. Zet dit logo van Sinterklaas cadeau zichtbaar op je eigen blog met een link naar
    http://www.kaartenuitdagingen.blogspot.com/
2.Wordt volger van dit blog
3. Hoe meer volgers we krijgen des te groter wordt het cadeau.
    bv. bij 100 volgers 1 cadeau bij 150 volgers 2 cadeaus, bij 200 volgers 3 cadeaus en ga zo maar door.
4. Je hebt dus tijd tot 4 december.
5. Dit is geen "moet" maar het zou erg leuk zijn, als je tussendoor ook nog mee zou doen aan de wedstrijden.
    Je kans wordt dan wel groter om te winnen! en... niet te vergeten delen we echt leuke cadeautjes uit,
    die ik van sponsoren krijg!

28 opmerkingen:

  1. wat een leuk idee ik ga hem meteen plaatsen op mijn blog ;)

    ik ben al volger dus dat hoeft niet meer haha

    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Judith,
    Jeeeeeetje, wat vroeg om al met Sint cadeautjes rond te gaan.....HEERLIJK hoor chocolade ☺☺☺
    Het cadeautje staat al te pronken op mijn blog en ik hoop dat je heel veel cadeautjes mag uitdelen op 5 december.
    Volgster ben ik al even en ik hoop ook nog met de uitdagingen mee te doen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat jullie voor sinterklaas gaan spelen. Ik ga zeker proberen mee te doen met de challenges.

    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi, ik heb al eerder een berichtje achter gelaten, ik probeer het nog een keer. Ik wil graag jullie plaatje op mijn blog zetten (van wordpress) maar dan heb ik een url van het plaatje nodig om het plaatje te kunnen gebruiken als button. Het plaatje alleen is niet te "plakken" en wordt dus nooit zichtbaar, al wil ik dat wel graag. Ik hoor graag van jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Judith

    De Sint gaat al jaren onze deur voorbij, maar misschien dit jaar??? Wie weet... Volger ben ik al en de Sint staat in mijn sidebar. Dat hij veel cadeautjes mee mag brengen!!
    Als ik een beetje tijd heb, komt er nog een rood-wit-blauwe kaart aan...

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee, volger was ik al en het plaatje staat ook in mijn sidebar. Als ik tijd heb ga ik ook nog met een challenge mee doen.
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuk idee ben al zolang dat ik weet dat "hij" bestaat fan van sinterklaas.
    En dat gaat waarschijnlijk nooit meer over.

    Leuke candy Judith.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee!
    Inderdaad liggen de sint-snoeperijen veel te vroeg in de winkel.
    Je candy staat al op mijn blog!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee! Ik heb het logo van het sinterklaas cadeau in mijn sidebar geplaatst!
    Groetjes Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel voor al je hulp bij het oplossen van mijn probleem. Het is allemaal gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben altijd 'in' voor een kadootje en zeker als de Sinterklaastijd er weer aan komt!
    Het is nog even geduld hebben....

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super zeg dat je voor Sint gaat spelen. Nu maar hopen op heel veel volgers. Ik zet hem op mijn blog hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een verrassing!! Ik doe mee. 'k Ben gek op Sinterklaas!
    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een goed idee! Hij staat al in mijn sidebar en ik zal proberen om ook tussendoor nog aan de uitdagingen mee te doen. Volger was ik al geworden. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje...wat een verwennerij allemaal. Ik doe hier graag aan mee. Ik wil je even een complimentje geven voor zo'n gezellig blog, leuke onderwerpen...de moeite waard om steeds even te kijken.

    groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo,
    wat leuk!! het logo staat in de sitebar. maar mijn reactie om hieraan mee te doen nog niet, hihi.
    bij deze alsnog....ik doe hier graag aan mee.
    succes!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ontzettend leuk idee zo'n Sinterklaasactie, ik ben volger geworden en probeer zeker mee te doen met de uitdagingen ( al zal het soms wat moeilijk zijn ivm tijd.

    Groetjes, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Judith,

    Wat leuk zeg een sinterklaas Candy.
    Ik heb hem op mijn blog gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk idee om een sinterklaascandy weg te geven. Daar wil ik wel een kansje op wagen.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. superleuke candy,heb het logo op mijn blog geplaatst.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat spannend een sinterklaas kadootje
    Altijd leuk natuurlijk

    Groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke candy !!!
    Ik ben volger en kijk regelmatig op jullie blog
    Ga hem nu in mijn side bar zetten !!
    Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super leuke candy....die had ik dus helemaal gemist!
    De kado's zijn met sinterklaas altijd voor de kids, maar misschien heeft de heilig man dit jaar ook iets voor mij meegebracht:-)
    Bedankt voor deze kans...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk idee! Wij doen graag mee.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik doe graag mee hoor,
    Groetjes Ettie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke sinterklaasactie, hij staat op mijn blog.

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi hoi, wat een leuk idee!!! Ik zet hem op mijn blog... volger ben ik al en natuurlijk probeer ik mee te doen aan de uitdagingen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuk sinterklaas kadootje. Wij willen graag een kansje wagen.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!