vrijdag 30 september 2011

De Winaar van uitdaging 2!!!


DE WINNAARS!!! 



Allereerst wil ik iedereen bedanken die deze uitdaging blog volgt!!
We zitten in 2 maanden tijd al aan 100 volgers! Dat is gewoon geweldig!
Verder wil ik alle inzendingen van onze 2e uitdaging heel erg bedanken.
Het waren er maar liefs 23!! En we waren het niet allemaal met elkaar eens,
het bleek dus een lastige opgave dit keer.
Maar we zijn er toch aan uitgekomen en..... DE WINNAARS!!


1e plaats: Annemarie en Merit




2e plaats: Margret



3e plaats: Dora





Van harte gefeliciteerd dames!
Als jullie me even een mailtje met adresgegevens sturen, dan komt het helemaal goed met de prijs.


LET OP! want morgen starten we weer met een nieuwe uitdaging met nieuwe leuke prijzen!




6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames!!
    Supercreaties!

    GerJanne
    p.s. ik zie alweer uit naar de volgende uitdaging. Erg leuk om mee te doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Judith,

    wat leuk de eerste plaats (en dat met een kaart waar ik behoorlijk wat mee af heb getobt hahah).

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd allemal met de gewonnen prijzen.
    Veel plezier ermee.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super wat leuk voor jullie en gefeliciteeerd natuurlijk ook van mij. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo lieve bloggers
    van harte gefeliciteerd en veel plezier met jullie prijs!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Judith.

    wat een verrassing!! wauw, dank je wel.
    geweldig, de derde plek!!
    gefeliciteerd aan de andere winnaars.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!